نمایشگاه جهش تولید ودستاورد های مقابله با کرونا

حضور شرکت ظریف پلیمر سپاهان در نمایشگاه جهش تولید ودستاورد های مقابله با کرونا

نخستین نمایشگاه سال ٩٩ با عنوان ” جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا” شنبه ۲۴ خرداد در محل نمایشگاه های بین المللی افتتاح شد. این نخستین نمایشگاه پس از ۴ ماه تعطیلی است. این نمایشگاه با مجوز ستاد ملی کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

بازدید عموم مردم از این نمایشگاه ممکن نبود و تنها برای بازدید کنندگان تخصصی امکان آن فراهم شده بود. علاوه بر بازدید کنندگان تخصصی، از رایزنان بازرگانی و سفرای کشورهایی که در ایران حضور دارند نیز دعوت شده بود تا از دستاوردهای شرکت های ایرانی در زمینه مقابله با کرونا بازدید داشته باشند.

از  تمهیدات خوبی  که مسئولین نمایشگاه برای دسترسی عموم در نظر گرفته بودند،پخش آنلاین نمایشگاه بود و به عموم کمک می کرد تا از غرفه ها به صورت آنلاین بازدید کنند.

 

شرکت ظریف پلیمر سپاهان که در روزهای اوج و همه گیری بیماری کرونا در کشور با ابداع محصولات مراقبتی خود نظیر سرپوشه پزشکی به حمایت از کادر درمانی پرداخت در این نمایشگاه حضور پررنگی داشت.

در غرفه شرکت ظریف پلیمر سپاهان محصولات مقابله با کرونا از قبیل گان بیمارستانی، گان جراحی، گان لمینت جراح، لباس ۳تیکه بیمار، هایریسک کاور، کاورآل و ماسک ارائه شد.

هم چنین سرپوشه پزشکی محصول ابداعی شرکت ظریف پلیمر سپاهان در معرض دید و بررسی قرار گرفت.

در این غرفه هم چنین انواع شیلد و عینک محافظ که از ملزومات پوششی کادر درمانی است ارائه گردید.

 

دیگر محصولات شرکت ظریف پلیمرسپاهان که در دسته محصولات بیمارستانی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و زنان و زایمان طبقه بندی می شوند به نمایش در آمدند.

از جدیدترین محصولات شرکت که ماسک و شیلد کودک هست در غرفه رونمایی شد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری پست :

دیگر اخبار ...

4.5/5